22 Şubat 2012 Çarşamba

Bugün Aldıklarım

Evet bugun dayanamayip gene disari ciktim ve bir seyler aldim :)

Foto 1 de Argan yagi var . Bi argan yaginin faydalarini cok duymustum ve hemen edinmeliyim diye dusundum.
Faydalarina gelince cok guzel bir sekilde cildin nemlenmesine alyardimci oluyor, erken yaslanmayi onluyor ve kotu hava kosullarina karsi cildi koruyor :)
Foto 2 de flormar eyeliner var. Bunu daha duzgun cekebilmek icin aldim.

Foto3 te bebek pudrasi var. Bebek pudrasini dustan sonra tum vucudunuza surup birde ustune nemlendirici surunce inanilmaz guzel oluyor cilt ve yumusacik oluyor:)
Hep surerim size de tavsiye ederim ve mutlaka dustan sonra deneyin derim -ustune nemlenrici surmeyi unutmayin-

Foto 4 te dudak nemlendirici var. Dudaklarim surekli catliyor ve aoyuluyor bu yuzden bunu aldim :)

Foto 5 fondoten den once surelen baz var ilk defa deniycegim . Tavsiyeler uzerine aldim. Kullandiktan sonra memnun kalip kalmadigimi yazacagim ayri olarak :)

Foto 6 da ellerim icin aldigim vasalinr nemlendirici var. Bunu cantamda dursun diye aldim. Bu nemlendiriciden cok memnunum.

Foto 7 de makyaj hatalarini duzeltmek icin ucu olan bi urun:) watsons tan aldim.


Foto 8 de banyoda kullanacagim eldiven var :) watsons tan aldim bu urunude.

Foto 9 da sac bakimi yagi var. Bunuda hafta da bir yapiyorum icinde bir auru yaglar var . Surekli kullandigim urundur ben watsonstan aldim aktarlarda da bulabilirsiniz.

Foto 10 da lavanta yagi var.
Lavantanin o kadar cok faydasi var ki ....
Kuru ciltler icin iyi bir nemlendirici,
Koltukaltina surunce gun boyu korur
Yaralara iyi gelir,
Saclardaki kepek icin,
Catlayan dudaklar icin ,
İyi gelir.
bir sprey icinde eve sikildiginda guzel kokmasini saglar ve mikroplari öldürür.
- ben hem dudaklarim icin hem de saclarim icin kullanacagim-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...