15 Şubat 2012 Çarşamba

Clinique

Benim cildim karma bir cilt Ve burun bolgesinde ozellikle cok fazla siyah noktam var. Gecenlerde akbati avm de geziyordum boynerde clinique standina ugrayayim dedim. Ve orada bana bir test yaptilar cilt tipimi ogrenmek icin. Daha sobra urunleri tanitmak amaciyla
Cildime uygun olan urunleri uyguladikar ilk once temizleme jeli ile yuzumu temizlediler daha sonra peeling ardindan tonik ve en sonda nemlendirici yaptilar sonuca inanamadim ve urunlerin hepsini aldim . Cildim suan duzenli olarak kullandigim icin mukemmel oldu . Simdi size urunleri tek tek aciklayacagim. Size onerim gidin ilk once bakim yaptirin ona gore urun alin benim aldiklarim benim cilt tipime uygun.
Foto 1:temizleme jeli/ bu urunu sabah aksam mutlaka uyguluyosunuz ve ardindan su ile temizliyosunuz
Foto:2 peeling/ bu urunu haftanin yedi gunude kullanabilirsiniz ben haftada 3-4 kere uyguluyorum temizleme jelinden sonra.
Foto 3: tonik / bunu temizleme jelinden sonra ve eger peelingte yaptiysak peelingten sonra uyguluyoruz . Cildimizi sikilastirip cildin olu hucrelerden arinmasina yardimci oluyor.
Foto 4: Nemlendirici/ gercekten cok basarili bi urun bunu da her gun yikama jeli yapip tonik te surdukten sonra goz cevresi haric tum yuzumuze uyguluyorz . Haftada 1 bu urunu nem maskesi olarakta kullanabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...