17 Şubat 2012 Cuma

Evdeki bir kısım ürünler

Simdi sizlerle evde bulunan urunleri paylasacagimm....

Foto 1 de MAC kirpik kiviricisi var
Bu urunu maskara uygulumadan once uyguluyorum haliyle :) . Bu urun kucuk ve sadece kenardaki kirpikler icin :)


Foto 2 de avon shock maskara var
Bunuda katologta gorup aldim guzel bi maskara gercekten memnun kaldim.

Foto 3 de diorun mavi renkli rimeli var. Bu rimeli seviyorum cunku gercekten mavi rengini kirpiklerime hakkiyla veriyor.
Maviyi cok nadir kullanirim genelde siyah goz kalemi ve rimeli kullanirim renkli sevmem fakat bunu kullandigimda cok guzel sonuclar aliyorum ve begenerek, severek kullaniyorum.

Foto 4 te Mac concealer var.
Bu urun goz altina suruluyor. Gercekten guzel bi kapatici. Benim gozumun altinda morluk falan yok bu urunu sadece goz kalemim akmasin , akarsada gostermesin diye kullaniyorum bu konuda gercekten cok isime yariyor. Tavsiye ederim :)


Foto 5 te sevdigim bir parfum var .
Parfumum kendiside disida cok guzel :)

Foto 6 da bugune kadar almis oldugum rujlarim var fakat ben hic birini kullanmiyorum bu aralar tek kullandigim ruj daha onceki yazimda da belirttigim gibi Mac Kinda Sexy:)

Foto 7 de cok Şık bir parfum kutusu varrr :) havaalanindan almistim icinde ki parfumler zaten tester boy oldugu icin hic kullanmadim süs olarak odamda kullaniyorum :)

Ve Foto 8 de benim en begendigim bomba urun vaarrrrrrr....
Sephora Outrageous maskara
Mutlaka edininnn diyorum baskada bir sey demiyorum.
(resimdeki goz bana ait degildir) ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...