21 Şubat 2012 Salı

Loreal Saç Bakımı

Bugun size sacima yaptigim uygulamalardan bahsedecegim.

Ben saclarima bakimi loreal ile yapiyorum ve bu urunden cok memnunum gercekten :)

İlk once sacimi FOTO 1 de gorulen sampuan ile yikiyorum . Bu sampuabin icinde laktik asit oldugu icin sacakri temizlerken yipranmis hucreleride onariyor. Gercekten cok memnunum. .

Daha sonra dustan cikinca Foto 2 de gordugumuz bakimi uyguluyorum. Bu urunude kurulayip,nemi alinmis saclarima uyguluyorum. 2 dakika kadar bekleyip duruluyorum.

En son FOTO 3 te gordugumuz sac uclari icin olan ozel serumu uyguluyorum . Bu da tum bu islemleri yaptiktan sonra sac uclarina surulen bi urundur . Ekstra hafiflik ve yumusaklik veriyor saclarima :) - bu urun ypurabmis saclar icindir-
Tabi ben ya masa yada duzlestirici yaptigim icin saclarim yipraniyor dogal olarak ve bu urunleri kullaniyorum :)

Son fotoda da bu urunlerin uygulanmis oldugu saclarimmm var :)
Nasil duruyor siz karar verin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...