16 Şubat 2012 Perşembe

Lila kutu

Her Ay Bir Kutu

Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kozmetik markalarının ürünlerini evinizde denemek ister misiniz?
Evinize her ay seçkin markaların deneme boyu ürünlerinden oluşan bir LilaKutu gönderilmesini isterseniz, sizi LilaKutu aboneliği satın almaya davet ediyoruz. Abonelik ile ilgili detaylı bilgileri sorduklarınız bölümünde bulabilirsiniz.
Ama önce dilerseniz geçmiş aylarda gönderilen LilaKutu'larda neler varmış bir keşfedin!

Denem boylarinin yaninda orjinal boylarida gelmektedir.
Ayda 19 liraya uye olabilirsiniz ister kredi kartiyla ister telefonunuzla uye olabilirsiniz. Bunun yaninda uyeliginizi istediginiz zaman iptal edebilirsiniz.
Siteye uye olmak ama kutu almak istemiyorsaniz normal ucretsiz uyelikte yapabilirsiniz.
Acikcasi ben mart ayinda evime hangi surpriz urunler gelecek cok merak ediyorum.
Kredi kartim olmadigi icin ben telefonumla kayit oldum . Benim telim kontorlu(lira) her ay kontorumden yani liramdan 19 lira aliyorlar boylesi daha guzel ve kolay ;)

Bu siteye asagidaki linkie tiklarayak uye olabilirsiniz. http://www.lilakutu.com/landing/?ref=c0q1-lze7w-xij0

Simdi uyelik sonucu evinize gelecek olan kutunun icinde hangi markalar olabilir bi bakalim....

2 yorum:

  1. En kısa zamanda sipariş edeceğim. Meraklardayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gelecek surpriz icin meraklardayim :)
      Hem zaten mart ayinda gelenleri begenmezsem iptal edebliyorum uyeligimi icim rahat o yuzden :)
      Bu arada uye olcaksan hemen ol mart ayindaki gonderilicek olan kutular bitebilir ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...