16 Şubat 2012 Perşembe

Sally Hansen SALON EFFECTS

-Yapistirma ojeler-
Sally hansen in tum urunlerini severek kullaniyorum ve her urununden cok memnunum.
En cok begendigim urunu ise bu salon effects ler .
Bu urunu tirnaga uyguladimizda gecekten muhtesem duruyor.
Turkiyede yok fakat bazi eczanelerde bulabilirsiniz. Ben bile daha rast gelmedim her yerde ariyorum :)
Bu urunun cok meraklisi oldugum icin İnternetten fotolarini arastirdim ve buldugum fotolari asagida paylastim sizle ( fotodaki eller bana ait degildir internetten buldum hepsini)

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Amerika’dayken fazlaca aldığım Sally Hansen Salon Effects ürünlerini satıyorum. İlgilenirseniz,
    http://www.sahibinden.com/search.php?b[s]=12899256&b[securetrade]=1 linkinden ilanlarıma ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...