26 Şubat 2012 Pazar

Sonunda Bulup Aldim SALLY HANSEN SALON EFFECTS

Ne zamandir sally hansen salon effects (yapistirma oje) ariyordum. Onceki yazilarimda da bunu belirtmistim zaten . Turkiye de olmadigini biliyordum ama internette surekli arastirdim acaba nerden bulabilirim diye.

Ve sonunda eczanemizde.com da buldummmmmm :))))

Hemen siparis verdimmm ve kargo elime ulastiii :)

Kutuyu acinca cok sasirdim oje nin yani sira icinden bir suru sey cikti:)
-Fotograflari asagidadir-

Sizde yapistirma ojelerden istiyorsaniz hemen eczanemizde.com a girin :)
Memnun kalacaginizdan eminim.
Desenler suanda 4 tane.
Ama git gide artacak.

Simdi bakalim sally hansen salon effects ve icinden cikan diger hediyelere :)

Foto 1 : (gelen hediye) bioderma sensibio h2o . Makyajinizi temizlemek icin cok guzel bi urun.

Foto 2 : (gelen hediye) sebamed visio gentle cleansing milk
Buda makyaj temizlemek icin gelen bir urun bunuda cok begendim :) 3 tane yollamislar bundan.



Foto 3: Sally Hansen Salon Effects . Evettt iste benim siparis ettigim urun bu . Ben bu desenini begendigim icin bunu siparis ettim.

Foto 4: Quiclean el temizleme jeli veee gelen son hediye de bu :) cantamda bulundurucagim bir urundur bundan sonra .

Sizde eczanemizde.com a girip alisveris yaparasaniz para puan kazanabilir ve kargonun getirdigi kutunun icinden surpriz seyler cikabilirrr

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Amerika’dayken fazlaca aldığım Sally Hansen Salon Effects ürünlerini satıyorum. İlgilenirseniz,
    http://www.sahibinden.com/search.php?b[s]=12899256&b[securetrade]=1 linkinden ilanlarıma ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...