19 Şubat 2012 Pazar

Yeni Aldıklarım

Evet simdi gelelim bu hafta boyu yeni aldiklarima :)

Foto 1 de temizleme sungeri var. Ben her gun onceki yazimda da belirttigim gibi sabah aksam clinique urunleriyle cildimi temizleyip bakim yaptigim icin bunu alma gereksinimi duydum . Peelingten sonra sungeri islatip peelingi o sekilde silip temizliyorum daha etkili oluyor :) sonra zaten tekrar yikiyorum..

Foto 2 : her disari cikisimda oje alasim geliyor nedense :) bu da aldigim neon bir renk :)

Foto 3 : H&M yuzuk . Ben yuzuk,kolye ve kupe hastasi olaraktannn.... Bunu da yuzuklerimin arasina eklemis bulunmaktayimm:)

Foto 4 : Coook begenerekkkk aldigim bir kupe :))))

Foto 5 : body shop lip balm bu uruneee bayiliyorum. Bitiriyorum tekrardan aliyorummm senelerdir bu boyleee kokusu tadi muhtesem yiyesim geliyor hep dudagima surdugumde.

Foto 6: flormar 323/ Bu renge hastayim kahveye donuk bir bordo renk . Hemen alir almaz surdum zaten tirnaklarima ( ayriyetten ustunde cila vardir)

Foto 7: carmen / bu urunude french yapmadan once kenarlara suruyorm sonra peceteyle siliyorum biraz kirmizilik kaliyor ve sonra french yapiyorum cok guzel oluyor. En azindan ben oyle cok begeniyorum .


- Bu arada yazilarimda genelde yazilar ustte fotolar allta oluyor nedeni iste telefondan yazmam bunlari :) -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...