2 Mart 2012 Cuma

Vanilya Club

Lila kutuya uye oldugumu daha onceki yazilarimda belirtmistim.

Ne zamandir Vanilya club a da uye olmak isyordum fakat aylik 35 tl oldugu icin epey bi dusundum. ama en sonunda dayanamadim ve uye oldum .
Fiyat biraz fazla evet fakat urunlerin deneme boylarinin yani sira bazi urunlerin gercek boylarida geliyor.

Mart ayi icin uyeligimi baslattim. Bakalim neler gelecek :) Eger gelen urunleri begenmezsem uyelimi iptal edebilirim , sitenin boyle bi ozelligi de var.
Urunler Geldigi zaman ayrica bir yazi paylasacagim sizlerle.

Sizde bu siteye uye olmak istiyorsaniz linke tiklamaniz yeterli olacaktir;

http://www.vanilyaclub.com/default.aspx?ref=9eee9cdf-1aa8-4a39-81cf-55af8504cc7f


Simdi bakalim markalar arasinda neler varmis ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...