15 Mart 2012 Perşembe

Yeni moda STİLETTO

Evet kizlar basliktan da anliyacagimiz gibi yeni moda ayakkabilar stiletto .

Bu ayakkabilari cok seviyorum. En kisa zaman da bende edinicem bir tane. Fakat renk konusunda cok kararsizim :)
Aldigimm zaman paylasicam buradan sizlerle :)

Mango shoetek h&m de gordum bu ayakkabilari en son :)

Bu arada mango nun ve shoetek in internet sitesinden de hic yorulmadan sectiginiz seyler evinize gelebiliyor. Tabi magazaya gidip deneyipte almakta fayda var . Bakarsiniz kalibi kucuk falan gelir tam bir moral bozuklugu.
Baska magazalarda da var . Her yerde gorebilirsiniz artik . Ne de olsa moda olmus ......
Bu arada mangonun yeni sezon kiyafetlerine bayildim bilmiyorum sizde benimle ayni fikirde misiniz:)

Neyse biz gelelim stiletto ayakkabilarin fotograflarina. Bende olmadigi icin internetten buldugum fotograflari paylasacagim sizlerle.


4 yorum:

  1. çok şık ayakkabılar cnm amma bunların içinde ayaklar fena şişer yaw:),giyenleri kesinlikle tebrik ediom=D
    bence platformlar daha rahat,bana göre şık + rahat olmalı ayakkabı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn cnm katiliyorum :)
      Bende biraz kisa topklusunu bulmya clsiorm zaten :)

      Sil
  2. tek kelimeyle harikalar çok zarif, çok şık modeller..

    YanıtlaSil
  3. zaten platforma çok alışamayan, çok sevemeyen biri olarak stilettolar her zaman göz bebeğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...